קידום אתרים אורגני באופן עצמאי?


קידום אתרים אורגני באופן עצמאי?

קידום אתרים אורגני הוא הליך שבו האתר שלכם אמור לעלות בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובראשם גוגל. כמובן שישנם פרמטרים רבים המשפיעים על קידום האתר שלכם, וכן יש לזכור כי יש לכם מתחרים אשר מקדמים את האתרים שלהם במטרה לעקוף אתכם. לכן, בהתאם לתחום, למילת המפתח המקודמת ולפרמטרים רבים אחרים – ייתכן ותוצאות הדירוג שלכם תעלה בחודש אחד ותרד בחודש שלאחר מכן וכך הלאה. את תוצאות הקידום האורגני נהוג בדרך כלל לבחון לאורך זמן. האם זה מומלץ לעשות את הליך הקידום באופן עצמאי? ישנם אנשים רבים שרוצים לחסוך את עלויות קידום האתר אך לא מצליחים לעשות את העבודה ובסופו של דבר פונים לחברה מקצועית שתבצע עבורם את העבודה. לכן על מנת לחסוך את הזמן ועוגמת הנפש, אולי מוטב מלכתחילה לפנות לחברת קידום מקצועית לביצוע העבודה.

האם חברת קידום מקצועית יכולה להבטיח לי קידום?

לא מעט אנשים פונים אלינו בבקשה לקידום האתר שלהם כאשר אחד המשפטים הראשונים שהם רוצים לברר אתנו, זה אם אנחנו יכולים להבטיח לכם שהאתר שלהם יקודם לעמוד הראשון או לתוצאות הראשונות בתוך פרק זמן מסוים. הם טוענים כי חברות אחרות מפרסמו במודעות ובאתרים שלהם שתוך פרק זמן מסוים הן מבטיחות הגעה לעמוד בראשון בגוגל. מבלי להתערב בעבודה של חברות קידום אחרות, מן הראוי שנאמר לכם כי מי שמבטיח לכם דברים שאינם באמת תחת שליטתו הוא בסך הכול מתעניין בכסף שלכם ואין לדעת לאן האתר שלכם ילך אחר כך.

ישנן שיטות קידום אשר מביאות את האתר לעמוד בראשון במהירות ואז גוגל משנה משהו קטן באלגוריתם ואותו אתר נופל לגמרי מהתוצאות, או לחילופין גוגל מחליטה שהפעילות של קידום האתר היא איננה טבעית והגיונית ומענישה בעצמה את האתר. בנוסף לאלה, ישנם עשרות פרמטרים המשפיעים על האלגוריתם של גוגל אשר מדרג את מיליוני האתרים בעולם אשר אינם ידועים כלל מחוץ לכותלי גוגל ולמספר אנשים ספציפיים המתכנתים את האלגוריתם.

כך שלמעשה אתם יכולים להבין כי אין מדובר ביכולת להבטיח תוצאות ומי שמבטיח לכם הבטחות – תצפו לאכזבה בהתאם. קידום מבוקר ומקצועי הוא הדרך הטובה ביותר להתקדם במעלה תוצאות הדירוג ולאורך זמן. קידום אתרים אורגני הוא ערוץ שיווקי נפלא, אך לא מהסוג שמספק את התוצאות לטווח הקצר. כאשר זה מתחיל לספק תוצאות לטווח הארוך, ככל הנראה מדובר בתוצאות האיכותיות, הטובות והרבות ביותר.

כיצד עובד תהליך הקידום?

בשלב ראשון יש הצורך בחקר מילות מפתח של מקדם אתרים מקצועי. בהתאם לנושא בו פועל האתר, ניתן לבצע חקר מילות מפתח בכלים העומדים לרשות המקדמים והקהל הרחב (כמו למשל כלי מילות המפתח של גוגל אשר חינמי לשימוש בעבור כל אחד). ובעזרת ידע וניסיון בתחום, ידע להעריך את מילות המפתח הטובות ביותר לקידום לצורך הבאת תנועה אורגנית בפרק זמן סביר תוך הגעה לתוצאות הראשון במנוע החיפוש.

בשלב השני יש הצורך באופטימיזציית האתר. למבנה האתר והעמודים בו ישנה השפעה קריטית על קידום האתר בגוגל ובפרט קידום אתרים אורגני (SEOׂׂ). כמה עמודים "מקולקלים" עשויים להרוס לאתר שלהם.

מכאן ולאורך זמן, מרבית העבודה תהיה להזין את האתר בתוכן איכותי (מומלץ לשלב את מילות המפתח בכותרת כל עמוד/מאמר תוכן באתר וכן במספר חזרות בתוך המאמר בהתאם לאני מאמין של כל חברת קידום ומה שעובדת ללקוחותיה). במקביל להזנת התוכן האיכותי באתר ושמירתו מעודכן, יש הצורך בהכנסת קישורים ממקורות חיצוניים הממליצים על האתר ומעלים את המוניטין שלו בעיני האלגוריתם. לחברת קידום מקצועית יש משתמשים בפורטלים שונים לצורך העלאת מאמרים וכן באתרי מאמרים שונים וכמובן באתרי התמיכה שברשות החברה.